Nu judeca o carte dupa coperta! Este concluzia la care am ajuns dupa ce am citit aceasta carte. Cartea “Picata din cer” de Madelaine Moon, a aparut la Editura Integral in iunie 2018, colectia Adolescent.

Cartea prezinta povestea lui Angie, o fata “ca picata din cer”, care ajunge in lumea smartphone-ului in urma unei intamplari nefericite. Ea locuia intr-o zona de munte impreuna cu mama ei, cu cainele ei pe nume “Caine” si cu alte animale. Din pacate mama ei moare iar Angie este dusa la unchiul ei care locuia in oras. Pana in acel moment, Angie nu fusese la scoala, nu vazuse in viata ei un smartphone si nu se uitase niciodata la televizor. In oras, ea isi cunoaste verisorii, isi face prieteni dar si “rivali”. Angie se integreaza destul de greu in noua ei viata, insa, ca printr-o minune, Caine, ajunge la usa ei si lucrurile parca incep sa fie mai usoare.

Recomand cu caldura aceasta carte, intamplarile haioase prin care trece Angie, modul in care sunt prezentate de catre autoare, intr-un stil accesibil si placut, ma determina sa va recomand cu caldura aceasta carte.

Recenzia cartii o puteti vedea pe canalul meu de booktube:

Puteti achizitiona acesta carte de aici!

Sinopsis:

Venită din vârful muntelui și din sălbăticia pădurii, Angie este noua Heidi, pe care o soartă ciudată a parașutat-o deodată în lumea fetelor obsedate de surorile Kardashian și ultimul model de smartphone, de Justin Bieber, Snapchat și Instagram, de diete sofisticate și ultimele trenduri în materie de beauty și lifestyle, de „salamul din carne de vedetă” și de Chainsmokers sau Ed Sheeran.

În acest univers pe care nu îl înțelege, dar îl va asimila forțat, din mers, însă în felul ei, fata care umbla pe coclauri însoțită doar de un lup alb fioros își va face prieteni din lumea „civilizată” și își va găsi, la 16 ani, iubirea. Numai că lucrurile nu sunt deloc așa de simple așa cum pot părea la prima vedere, iar Angie va avea de înfruntat o serie de dezamăgiri și tot felul de accidente stranii ale destinului, care o vor conduce în final spre o imposibilă opțiune – iubire și/sau asumarea adevăratei ei identități…

MADELEINE MOON s-a născut în 1989 în Australia, emigrând la o vârstă fragedă, împreună cu familia, în Statele Unite. A studiat artele, literatura și antropologia. A călătorit pentru misiuni umanitare în diferite țări ale lumii, pe trei continente: „Viața mea e un roman! Nici nu mai știu dacă există o linie clară de demarcație între realitate și ficțiune în ceea ce mă privește. Nu m-ar mira ca, la un moment dat, să aflu că eu însămi sunt un personaj dintr-o carte…”.

Picată din cer („Out of This Strange World”) constituie debutul ei literar la Editura Equator din Australia.